Bir Kore Dizisi Önerisi; Ex-Girlfriend Club

Şubat 03, 2018
Bir dönem animelere ara verdikten sonra Kore Dizileri izlemeye dönüşümün ve yine ve yine hüsrana uğrayışımın ardından bugün tam da burada değerinin bilinmediğine inandığım bir diziyi önermeye geldim. Ex-Girlfriend Club.

Aslında 4 deli kadın ve hepsinin ortak noktası olan bir erkek arasında geçer olaylar bu dizide.
Bang Myung Soo, internette bir webtoon yazarıdır, eski kız arkadaşlarını hayvanlarla benzeştirip detaylı şekilde ilişkilerini anlattığı bir webtoona sahiptir. 
Yayınladığı webtoon filme çevirilmek istenince filmin yapımcısı eski kız arkadaşlarından 
Kim Soo Jin'e verilir bu görev. Webtoon'un filme çevrileceğini duyan diğer kız arkadaşları da tam da bu sırada çıkagelir ve ortalık karışır.


Dizide yer alan bu 5 ana karakterinde birbirinden oldukça farklı karakterleri beni diziye bağlayan şeydi. Ha, birde deli gibi güldüğümü hatırlıyorum.
Bang Myung Soo'nun eski kız arkadaşlarıyla eskiden yaşadıkları ve şimdi yaşadıkları dizide önünüze geldikçe gülmekten duramayacaksınız bence! Çünkü kadınların her biri birer kaplan gücünde adama saldırmaktan geri durmuyorlar!
Çocuğu baya harcadılar bazı yerlerde ama hak etmediğini söyleyemem. ^^

Harcadılar derken çok ciddiydim. Fragmanı izlemeniz bile bunu anlamak için yetiyor.
Myung Soo ile yaşadıkları ayrılıktan sonra her kadın hayatına bir noktada devam etmiş ve dizide ortaya çıkan/çıkacak filmin hayatlarına ne gibi bir etkisi olacak bunu görebiliyoruz.
Ek olarak sizce bu 4 eski kız arkadaş birbiriyle düşman mı olur?
Yoksa çok yakın dost mu?
-Bunun cevabını ben vermeyeyim siz izleyip öğrenin.


2015 yılında tvn'de 12 bölüm olarak yayınlanmış bu dizi beni çok güldürmüştü.
Sonlara doğru biraz fire vermiş, saçmalamışlardı ama o kadarı her Kore Dizisinde olur o kadarcık diyor ve sizi Ex-Girlfriend Club izlemeye davet ediyorum!
Fragmanı da buradan izleyebilirsiniz! 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.