Bu Sefer Sinir Harbi Yok: 2019

Ocak 08, 2019
Hellöö,
Yine çılgınlar gibi konuşmaya geldim. Dedim zaten okuyan üç kişi kaldık bari bir işe yarasın da ben içimi dökeyim. 
Online günlüğüm olsun burası.
Yalnızca 1 bütünlemeye kalmış ve kendine tee şehrin öteki ucunda olsa da son senesinde bile staj bulmuş son sınıf öğrencisinin haklı gururuyla girdim 2019'a.

Aslında biraz abartıyorum çünkü 2019'a berbat ötesi girdim, ilk gün baya bir akşamdan kalmaydım. Ama o günü de güzel geçirdim her şeye rağmen, aklımdaki tüm karmaşaya rağmen.
Karmaşa diyorum çünkü yılbaşına ayrılacağız sanırım diye üzülerek, uyuyamayarak falan girdim. Blogu bıraktığım dönemde hayatımda değişen şeylerden biriydi bu konu. O yüzden diyebilirim ki 2018'i son saniyesine kadar dolu dolu yaşadım.
Kulüplere koştum, yurtdışına çıktım, arkadaşlarımla eğlendim, partilere gittim, kalan boş zamanlarımın hepsini de biriyle geçirdim. 
Eğlendim.

2018 başlarken asla hayal etmediğim yerlere geldim. 
Bazı hayallerim yolda kırıldı, düştü, beni bıraktı. Ertelenmek zorunda kaldılar ama yılmadım. 

2018 bana ne kadar güçlü olabileceğimi gösterdi. Hayallerimin peşinden koşmayı öğretti. Hayallerim yenilerine dönüşürken yıkılmamayı öğretti. 
Bunların hepsinin birer son değil, sadece ertelenme olduğunu biliyorum.



Ne kadar vasat biri olursam olayım mutlaka yapabileceğim bir şeyler var bu dünya için. Ve gelişimimi sizin de görmenizi istiyorum. 
Kendime daha iyi biri olabileceğimi kanıtlarken arkamda gerçek bir kanıt bırakmak istiyorum daha doğrusu. Daha iyisini yapamasam da 20li yaşlarıma, şu anda hissettiklerime dair bir kanıtım olsun arkamda. Günlük tutmada iyi biri zaten değilim bari blogu bırakmamış olayım. Kendi hayatımdan bir parçayı buraya bırakayım.

Şimdii, geçen sene 1 Ocak'ta sinir harbi geçirirken diye başlık atmışım. 
Hayatımda baş edemediğim çok şey vardı -ki hala var- 
Ama sinir krizlerini yılbaşı gecesinde bıraktım. Kendime verdiğim görevleri de tamamladım, inanır mısınız? Tüm sene boyunca insanları kendimden bıktırana kadar konuştum. Hatta öyle ki yaz sonunda dayanamayıp masa yumruklamışlığım var kjhgfdfgh -ciddili-
Benim suçum değil ki, insanların görevlerine odaklanmamaları sinirimi bozuyor. Bir de organizasyonları eleştirmeyi severim. 3 senelik tecrübe ben de bu etkiyi yarattı, üzgün değilim.

Sonra, hayatımda istemediğim kim varsa çıkardım ya da olmasını istediğim insanları ekledim. Mesela yeni yıla girerken onu düşünüp üzüldüğüm arkadaşım hayatıma yeniden girdi sayılabilir -tam da sayılmaz aslında orada biraz problemler var- Ama kendimde iyi gelişimler gördüğüm bir yıl oldu 2018.

Bu yıl için konuşmak gerekirse de; kendime görev vermiyorum. Blog dışında. Blogu ayda bir güncelleme görevim var sadece, eski görevlerse her yıl geçerli olmak üzere çoktaan yerlerini aldılar bile yeni ajandamda.

Blogdan devam edelim o zaman. 
2017'den daha çok yazı eklemişim 2018'de ama biliyorum ki daha az anime izledim.
Biliyorum, farkındayım, görüyorum ve ARTTIRIYORUM!

Kendi kendime yeni challengelar çıkarmak için henüz erken ama en azından ayda 2 anime izleyerek ya da güncelden gözüme 2 anime kestirerek bu arayı kapatabilirim bence. 
İzlediklerimi de siz de izlediniz yüksek ihtimalle ve yazılarını yazmayı düşünüyorum. Size faydası olur mu tartışılır ama belki 2-3 sene sonra izleyecek birine yarar bu arşiv ne dersiniz?

Kore Dizileri ne alemde derseniz de, şu son zamanlarda asla izleyemiyorum. Beni bağlayan bir şey çıkmadı. Sırf en sevdiğim aktör olduğundan bir dizi bitirdim ki o da harika diyemem kesinlikle. Yani oradan da yazmaya değer bir şeyler çıkmadı ne yazık ki. Ama araştırmalarım devam ediyor. Kenarda köşede kalmış, hak ettiği değeri görmeyen bir dizi bulduğum zaman sizlerle paylaşacağım :)

Bir de fark ettiniz mi? Ben yokken "Çok Okunmuş"larım değişmiş. Komik animeleri arayanların karşısına falan çıktıysam mutlu olurum. ^^

2019 Kış Sezonunda Heyecanlandıran Animeler için takipte kalın,
Yeniden burada olmak, kendini iyi hissetmek çok güzel.
ps: Artık birilerinin anime arşivi olmaya devam etmek istiyorum!

Sevgiler,
-d

1 yorum:

  1. Öncelikle çok güzel bir yazı olmuş vee sonuna kadar okudum :D yeni yıl yeni görevler verirdim ben de bıraktım :D umarım harika bir sene olur! :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.