İyi Ki Doğdun! Günceler vs Kendin #1

Ekim 06, 2018
Her zamankinden daha az insandan duydum bunu bu yıl.
2018 için dilediğim dilekler gerçek mi oluyor yoksa? Umarım öyledir. Fark etmeden de olsa bir şeyleri değiştirecek bilinçaltına sahip olmak istiyorum artık.
Buralara da uzun zamandır uğrayamadığımın farkındayım. Üniversitedeki son yılım bu yıl, dersler iyi sayılır, daha az sinir krizi geçiriyorum sayılır, psikolojim hala bozuk sayılır, elimizi attığımız proje batsa da iyiyim sayılır ya.
Her şey iyi yani.
Her zamanki gibi.

Bu hafta sonu son 7-8 ayda olduğundan biraz daha değişik bir yalnızlık hissediyorum. Belki de normalinde kendime sürekli iş yarattığımdan, düşünmeye az zaman harcadığımdan olsa gerek uzun zaman sonra ilk defa kafam daha az dağınık ve yalnızım. Bir de artık 22.

Yalnızlığı nasıl da asla olmaması gereken bir şeymiş gibi atfediyoruz hayatımızda. Tamam, kendi adıma konuşayım. Ben öyleyim. Asla yalnız kalayım istemiyorum, sonra sürekli çevremde insanlar olsun istiyorum. Hep eğlenceli ortamlar olsun hep çokluk olsun çevremde.
Mesela bu cumartesi tüm dünya bensiz partiliyormuş gibi hissediyorum ama halbuki öyle değil. Öyle olmadığını bu yazıyı okuyan sen biliyorsun en azından. Sen partiliyor ol hadi, ben biliyorum. Çünkü benim bilmem diğerlerinin bir şeyleri bilmesinden ya da bir şeylere inanıyor olmasından çok daha önemli.

Bu bencillik değil.

Bu kendin olmak, kendine değer vererek.

Şimdi ayağa kalkıp günü devam ettirme zamanı, tabii eğer cumartesi akşamı siz de benim gibi boşsanız.

Sevgiler vee yakında görüşmek üzere!
-d

2 yorum:

  1. Ben de sevmiyorum yalnız olmayı, sadece kısa süreler hariç. Projeler bitmez hayatta, biri batar biri çıkar. En büyük proje mutlu olmak değil midir yaşamda.

    YanıtlaSil
  2. Yazdığın şeyleri beğendim. Bende kişisel bir blog açtım ve başka bir şey ararken senin bloguna geldim. Bu yorumumu yayınlamana gerek yok sadece sen oku :) adım soyadım şeklinde blog açtım. Blog linkimde bu http://alikaanbashan.com/ ara ara yazılarımı okursan sevinirim Dilara :) Bu arada benden 2 yaş büyüksün sanırım

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.