Anime Önerisi #1: Yuri!!! on ICE

Mayıs 01, 2017
Spring has come olmuşkeeeeen,
Tam da göynüme göre, ruhuma işleyen bir anime bulmuşken paylaşmasam ve bu serisi başlatmasam blog tutma işini savsakladığımı falan düşünür, vicdan azabı çekerdim. Ama here i come!!

Mayısın olmuş 1'i. İşçi bayramınız kutlu olsun diyor ve sizlerle kıştan çıkmanıza yardımcı olacak bu tatlı animeyi önermeye başlıyoruuuuum.

Türü: Spor
Yayınlanma Tarihi: 2016 Sonbahar Sezonu
anime yuri on ice
Yuri on ICE kadrosu

Eveeeeet, 
 Hikaye 23 yaşında Katsuki Yuri isimli buz pateninde ulusal yarışmalara katılan bir sporcuyla başlıyor. Yuri bir şekilde idolü olan Victor Nikiforov'u -kendisi 5 kez dünya çapındaki yarışmalarda birinci olmuş bir sporcu- kendisinin koçu olarak evinde, ailesine ait onsende bulur. Victor, Yuri'ye Grand Prix Finallerinde altın madalyayı kazanmasına yardım edeceğini söyler.

Olaylar böyle başlayıveriyor ve Yuri kendini birçok sporcunun yer aldığı, hepsinin hayalleri ve umutları için savaştığı bir platformda buluyor. Bu süreçte Yuri'ninde kendini güçlendirmesi gerekiyor.

victor nikiforov
Victor Nikiforov
Asillik, buz pateni ve Victor birleşince...
Şaka bir yana sadece Victor'da değil neredeyse her karakterde buzla öyle bir uyum yakalanmış ki hem izlerken hemde sonrasında ruhunuza çok güzel bir enerji veriyor. Bu kadarını beklememiştim ben izlerken itiraf etmek gerekirse. Zaman geçirmek için izlenebilecek 12 bölüm diye düşündüm ama iyiki izlemişim dediklerimden oluverdi ilk günden.Tüm karakterler çizim de de kurguda çok hoşuma gitti.  Baya baya o havaya girerek izledim. Aşık olmuş emojim nirdeee? 

yuri katsuki
Yuri Katsuki
Aslında Yuri gifi koymak istemedim spoiler olmaması açısından ama ilk bölümden falan bu gif. Sorun yaratacağını sanmıyorum o yüzden. 2016da da ne kadar güzel animeler çıkmış ya :( 
Güzel bir enerji verdi, yaşam enerjim tazeleniyormuş gibi hissettim izlerken :( O yüzden 12 bölüm sürmesi can yaksa da filmi geliyöör yakın zamanda, instagramdaki yurionice_pr ekibinden gelen resmi olmayan ve resmi kabul edilebilecek açıklama buydu :D 
Mutluyuz, umutluyuz dostlar!!

Birde izlerken benim baya baya dilime dolanan, bu yazıyı yazarken de onlarca kez dinlediğim animenin açılış şarkısına buradan ulaşabilirsiniz.
Umarım sizde izlersiniz veya çok izlemişsinizdir ve benimle aynı hisleri paylaşıyorsunuzdur! 


-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.