Küçük bir selamlama

Mayıs 08, 2017
Merhaba,
Bu hafta cumartesi yazı aksadığı için üzgünüm. Verilip de tutulamayan sözlerden bende hoşlanmam pek evet eğer okuyorsan sevgili okuyucum. Biliyorum. Finallerin yaklaşması ve başka projelerde aktif rol almaya girişmem ve ufak başka küçük değişiklikler yazı yayınlamamı engellememeli.
Ancak bu yazıyı bir özür yazısı olarak yazmıyorum. Bir arkadaşımın da fikriyle teşekkür amaçlı bir yazı bu.
Sanırım bloguma ilk yorumu aldım. Kimselere ulaşmayacağını belki de sadece kendim için yazıyorumdur dediğim bloguma biri yorum yaptı, hatta teşekkür de etmiş. 
Asıl ben kendisine teşekkür etmek istiyorum.
Gözüm yükseklerde falan değil, sadece izlediklerimi okuduklarımı ve bazen de düşündüklerimi paylaşmak isterken bugün birinden bu tepkiyi almak beni çok mutlu etti.
Bilmiyorum.
Belki çok şey fark etmiyor senin için, önemli olan bu değil de zaten.
Belli ortak paydalarda buluşabildiğimizi bir kez daha görmüş olduk.
Aklımdan geçen çok fazla düşünce varken bunları yazıya dökmek çok zor, toparlamak daha da zor. İki günde bir blog güncelleyemiyorum maalesef. Bunu yapan arkadaşları görünce de heves ediyorum. Yaza diyelim bizde.
Ağustos 29da iki kişi yayın hayatına başlayan bu blogu tek yürütüyorum.
Bundan hiç pişmanlık duymadım ya da bana hiç  bir külfetmiş gibi hissettirmedi.
Çünkü olmak istediğim yer, bundan mutluluk duyabileceğimi bildiğim yer burasıydı.
Bunu bir yorum bana kanıtladı.
Teşekkür ederim.
Tıklayan, okuyan, kendi kafasında eleştiren, varsa beğenen.
Herkese.

Benden iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Yeri gelir kırılırım, kızarım, sen bana kızarsın, okumak istemezsin. Ama yaşam böyle.
Sonuçta gerçek hayattan ne gördük ki sanal dünyadan da harika işler bekleyelim?


Uzun lafın kısası blogumu güncellediğimde bildirim alabilmek, yazılarımdan haberdar olmak için yazının altında "E-maille takip etmeyi unutma" butonu olacak. Oraya mail adresini girebilirsin veya
https://m.facebook.com/connectweirds/ Adresine tıklayarak facebooktan sayfamızı takip edebilirsin veya
connectweirds@gmail.com adresine, bana, mail atabilirsin.
Yakın zamanda twitterımıda aktifleştirdim; @findtheweird tıklayarak twitterdan da takip edebilirsin.
Ve blogun kendi kişisel hesabım gibi kullandığım bir twitterıda var @connectweirds
Seçenek çok. 
Diylara hep buralarda.

Sevgiler,
-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.