Son Zamanlarda Anime Dünyasında Neler Oluyor? #Temmuz2017

Temmuz 02, 2017
Hellöö,çok sürmedi yine buralardayım sanki 2 aylık yokluğumu gidermeye çalışırmışım gibi...
Ne yaptım,ne izledim konulu yazıları yazarken daha rahat ettiğimden ve daha verimli geldiğinden yazıları düzene oturtana kadar geniş konulu yazılar yazmaya özen göstereceğim. 

animeMalumunuz finallerim, üzerine de neredeyse aralıksız bir bütünleme döneminden sonra sonunda yaz tatiline girdim derkeeeen, evet efenim pazartesi -yani yarın- staja başlıyorum. İstanbul'un öteki ucuna gideceğim her gün. Mantığımı yitirmeye başladığımı hissediyorum yavaş yavaş.

Artık asıl konuya dönebiliriz;


  • Büyük lokma ye, büyük konuşma. 
O kadar kendimi yırttım herkes izliyor banane ben izlemeyeceğim diye amma velakin;


Naruto'ya başladım. Dayanamadım napim.
Hazır dedim bitmiş eneeee mutlu sonluymuş bi de -gerçi mutsuz son olaydı kavuşamasalardı daha bi güzel izlerdim ben.
Neyse ya geldim 90lı bölümlere baya spoiler alarak izliyorum bi de ama olsun. Güzel gidiyor biraz sıkıcı yerleri de var tabi -spoiler alırsan sıkıcı olur tabi- 
Azıcık haksızlık etmişim kabul ediyorum. 


  • Deli gibi romantikli animeler izledim. 
Ama öyle böyle değil. Sor burada dünyaları anlatırım o biçim. Tamam, zaten romantik, slice of life izlerek başlamıştım tekrardan anime izlemeye ama onu yapalı 2 seneyi geçmişti. Kan, vahşet, böyle psikolojik animeler izlerken pat diye shoujo animelere geri dönüşümde bahar ve yazı suçluyorum. Nalet olsun. İsteyen olursa onlarında bir listesini yazabilirim bir ara. İlgileniyorsanız yorum atabilirsiniz ^.^


  • Koe No Katachi İngilizce ve ardından Türkçe altyazılı olarak çıktı biliyorsunuz, onuda izleyiverdim herkes gibi. 
Çok fazla yorum yapmak istemiyorum aslında Koe No Katachi(A Silent Voice) ile ilgili ama genel olarak güzeldi, eksik gördüğüm yanları olmasına rağmen beğendim. Bu ara hangi anime film merakla bekleniyorsa güzeldi yani. Verdiği mesaj olarak Kimi Ni Na Wa(Your Name)'dan daha anlamlıydı.


  • Yarım bıraktığım birkaç animeyi tamamladııım!
Başta Death Parade, ACCA, Parasyte -Kisejii li uzun bir japonca adı olan hani- , Ao no Exorcist ve tüm sezonları ve şu an hatırlamadıklarım. Seni myanimelist sitesine yönlendireceğim bunlar için ama bir dahaki yazıya hepsini not alacağıma dair söz veriyorum buraya! buradan bakabilirsin ----> @stairway2tardis


  • Birkaç anime-manga güncellemesi vererek devam etmek istiyorum;
  1. Neflix dizisi olacak olan yeni Death Note uzun fragmanı çıktı! (Açıkçası ben biraz hüzünlendim dizisi çıkacak diye animeyi tekrardan izlemiştim fragmanı görünce biraz önyargım oluşmadı değil ki youtube'daki videolardan anladığım kadarıyla yalnızda değilim :(()  
  2. Live Action üzerine Live Action'laaaarcaaa derken Tokyo Ghoul'dan da bir fragman geldi efenim. Tokyo Ghoul'a laf ediyordum ama Death Note'u görünce sustum. Ek not: Tokyo Ghoul'da güncel mangaya sonunda ulaştım, aslında baya oldu ama şu an çok acayipli şeyler oluveriyor. Beni bir korku aldı. Nereye gidiyor bu manganın sonu?!!           
  3. Aynı şekilde Ajin'in de filmi geliyor. Bu ne hepiniz film, dizi işine girmişiniz daha mı çok para var acaba, kafalarda deli sorular, sorular... Neyse kii, içlerinde beni en çok heyecanlandıran fragman bu oldu, animesine biraz daha soğuktum ben amma bu nedir yaaa? Bu ne güzel bir fragmandır. Eğer izlemediysen ya da haberin yoksa linki bırakıyorum!               
  4. Bu arada Yuri on Ice!! filmi geliyor. Tanıtımı yapmıştım daha öncesinde, kendi instagram hesaplarından böyle tatlış bir haber yayınlamışlardı bir süre önce. Yeyyyy demek düşer bana ne düşer? 
  5. Shokugeki No Souma ve Shingeki no Kyojin 3.sezonları duyuruldu!  Bilmeyenler için Shokugeki No Souma yemek ve biraz ecchi içerikli bolca gülünecek bir anime. Shingeki no Kyojin'i zaten biliyorsunuzdur eğer şu↗ yazımı okuduysanız. Ben 2.sezonu sinirden izlemedim onunda mangasında güncele ulaştım ^.^  İşler çok acayipleşti yine. 
  6. New Game!!! -yine ünlemli animelerden- 2.sezonu bu yaz yayınlanmaya başlayacak. Bilmeyenler için -bence- çerezlik slice of life ve komedi animesi. İlk sezonu izlemiştim gayette hoştu. Bu yaz yayınlanacak harika animeler var, en kısa zamanda onlardan da bahsettiğim bir yazı gelecek.
Eveet, söylemeyi unuttuğum birçok şey vardır eminim. 
Zaman zaman gelecek olan güncelleme yazılarıyla onları da telafi etmeyi umut ederek bu yazıyı sonlandırıyorum. Okurken sende yeter dedin büyük ihtimalle.

Bu yazıyla veya blogla ilgili fikirlerini yorumlar kısmında belirtmeyi unutma,
Yakın zamanda görüşmek üzere,
-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.