Anime Önerisi #2: Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou

Ağustos 28, 2017
Adını yazarken yoruldum ama inadına pes etmiyorum ve önereceğim seni! Çünkü son zamanlarda yazın bitişine yakın kapıldığım buhranlardan çıkma hevesi aşılayan animesin sen. Senden vazgeçmem.
Gelin şimdi 2017 yaz animelerinden olan Elegant Youkai Apartment Life'ı kısaca tanıyalım.

Türü: Doğaüstü Güçler, Gizem, Hayattan Kesitler
Yayınlanma Tarihi: 2017 Yaz

elegant youkai apartment life



Baş karakterimiz Inaba Yuushi daha orta birinci sınıfa giderken ailesini kaybeder ve akrabalarıyla yaşamaya başlar. Biraz da onlara yük olduğu düşüncesiyle liseyi yurdu olan, tek başına yaşayabileceği bir okulda okumayı istemektedir. Başarır da. Lakin liseye başlamadan önce lisenin yurdunda bir yangın çıkar ve Inaba'nın hayalleri suya mı düşer acaba??

Inaba sonunda elinde avucundaki azıcık parayla eski bir binada kendine bir oda bulur. Ancak bir sorun vardır. Bu bina Youkai Apartment adıyla da biline doğaüstü varlıklar ve insanların bir arada yaşadığı bir apartmandır. 

Sizce Inaba Yuushi'nin hayatı bundan nasıl etkilenecektir?

Sorarım sizeeeee, sorarım. Söyleyin bana Inaba çocum napcek bundan gayrı? 
Henüz 8 bölüm oldu lakin bana kendini sevdirdi, acaba nasıl bağlayıvericekler gari dedirtti. Biraz Natsume Yuujinchou havası hissettirdi bana. Belki de Japonların "youkai" dedikleri ruhlarla ilgili izlediğim en uzun soluklu anime olduğundandir. Bilemiyorum. Ama bunun için bile izlenir!

Eğer bu yazıyı buraya okuduysanız bana yorumda blog/animeyle ilgili fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın!
Ben merakla bu animeyi takip ediyorum, ya siz?

Dipnot: Evet herkesler gibi 2017 Yaz Animelerinin şahı Kakegurui' yi bende izliyorum ama meraklar içindeyim neler olcek. O sebeple onun önerisi değil incelemesini yapmayı planlıyorum. Takipte kalın! ^^

-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.