Anime Önerisi #3: Isekai Shokudoku

Eylül 06, 2017
Selam, sizde yemeğe düşkün müsünüz? Ya da yemek içerikli animeler size de keyif veriyor mu?
Doğrusunu söylemek gerekirse her şey başka ama yemek kültürü bambaşka benim için.
Çok seviyorum valla yemeyi de izlemeyi de. Bu da böyle bir fantezi işte, her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır kıpsss(ne alaka anlamadım ama nys)

Eveeet, uzun zamandır yemek içerikli bir anime ararken 2017 Yaz sezonu bana aradığımı veriverdiii, 
Isekai Shokudoku.


Türü: Fantastik
Yayınlanma Tarihi: 2017 Yaz Sezonu 

restaurant to another world

İngilizce ismiyle "Restaurant to Another World" adından da anlaşıldığı üzere başka dünyalara açılan bir restoran. Bilinen adıyla Youshoku no Nekoya/Batı Restoranı Nekoya
Batı Restoranı Nekoya aslında bir sırra sahiptir efenim. Hafta içi 'normal' dünyada hizmet verirken
yedi günde bir, cumartesi denilen günde farklı farklı diyarlara açılan büyülü bir kapıya sahiptir. Tıpkı diyarlar gibi ağırladıkları müşterilerde çeşitlilik göstermektedir. 

Her bölümde hem restoranla ilgili bir şeyler öğreniyorsunuz hemde müşterileri tanıyorsunuz. Henüz 9 bölümü yayınlanmış olan bu anime bende yarattığı "Acaba sonraki bölümde ne olacak?" heyecanıyla devam etme içgüdüsünü tetikledi. Bahsettiğim şey aksiyon tarzı animelerde yaşadığınız merak gibi değil, aksine daha tatlı bir duygu. 
Spoiler vermek istemediğimden ve bundan sonra söyleyeceğim her şeyi spoiler kutucuğu altına alabileceğimden sizi trailerını izlemeye davet ediyorum. Buyrun↗ 

Ya bazı animeler vardır, kurguyu çözmeye izleyiciyi aksiyondan öldürmeye çalışır hikayeyi ilerletirken. İsekai Shokudoku'yu bu beklentiyle izlemeyin. Ağzınızda daha tatlı bir şeyler bırakıyor, ben birazda bu sebeple izlemeye devam ediyorum ve öneriyorum açıkçası.
Benim derslerimin başlamasına iki hafta kalmışken yaz sezonunu beyin felci geçirtecek şeyler izleyerek sonlandırmak istemiyorum. O beyin bana vizelerde, finallerde, bütlerde lazım. Orada felç geçirecek çünküm. Hem yaz dediğin nedir gülüm? Yazın da eğlenceli şeyler izleyemeyeceksek ne zaman izleyeceğiz? Götümüzü dışarı çıkartamadığımız kış günlerinde mi?(Evet böyle zamanlarda da izleyelim tabii, bunlar hep bakış açısı ve geçen yine konudan saptım.)

Ek olarak eveeeeeet! Açılış ve kapanış şarkılarıda harika! Onlarında linkini bırakıyorum. 
Ending: https://www.youtube.com/watch?v=5N7sqznk45Y 
(Ya link koyacağım diye dinlerken yine içim acıyiiiir, böyle tatlış animelere hasretim :))

Yemek içerikli animeleri sende benim kadar seviyorsan ve artık yaz sonuna doğru biraz morale ihtiyacın varsa hiiiç durma seni bu animenin ilk bölümüne alalım. Hadi biraz şans ver 😉

-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.