Anime Önerisi #5: Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e/Classroom of Elite

Aralık 17, 2017
classroom of elite
Tür: Psikolojik, Hayattan Kesitler
Yayınlanma Tarihi: 2017 Yaz Sezonu

Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e yanii Classroom of Elite.
Japoncasını yazana kadar canımı çıkaran anime. Animeyi izlerken bu kadar zorlanmadım yahu ben. Öhöm.

Klasiğini geçtikten sonra geldik asıl meseleye. Bu animeyi neden izlemelisin?

Psikolojik animeleri sevdiğim zaten bilinen bir gerçek artık. Şurada önerdiğim şeylerin neredeyse yarısı psikolojik ögeler içeriyor. Bu da yine onlardan biri. 

Şöyle ki; Koudo Ikuseı Lisesi mezun olan öğrencilerinin tamamına üniversite ve iş imkanı sağlayabilen ayrıcalık dolu bir okuldur. Ek olarak bu okulda her şeyi size verilen puanlarla satın alabilirsiniz.

Öğrenciler ise A-D arasında giriş sınavında aldıkları puanlara göre sınıflara dizilirler. Öğrencileri sıralamanın çeşitli standartları olmakla beraber sınıfların başarılarına göre alınan puan ve yapılan muamele de değişir. Öyle ki kahramanlarımız çöp sınıfı denilen okulun en düşük sınıfı olarak adledilen D Sınıfındadırlar.
Umutsuzca A sınıfına çıkmayı ve mezun olduklarında üniversite ve işi garantilemek isteyen bu öğrenciler bakalım başarılı olabilecekler midir?

12 bölümden oluşan ilk sezonu 17 Eylül 2017 itibariyle şok edici bir yerde bitmiş bulunmakta.-en azından mangayı okumamış olanlar için- İkinci sezonuyla ses getireceğine inandığım animelerden biri. 
Neden? Çünkü her karakteri adım adım tanıyorsunuz. O kadar ince işleniyor ki bölümlerde karakter ve düşünce yapıları her bölümde olan olayla bakış açınız biraz daha genişlerken BUM! Birinci sezon finali. 


Ayanokouji ne yaşadı, neden A sınıfına çıkmak istiyorlar, diğer sınıflar ne ayak, kim kimin tavuğuna niye kışt dedi de kapışıyor şimdi bunlar derken resmen büyüsü altına girdim. (Cidden kim kimin tavuğuna kışt diyecek 2. sezonda merakla bekliyorum) 
Aslında ana karakterlerle ilgili yapılacak gayet hoş yorumlarım var ama bu bir öneri postu. O yüzden onları -şimdilik- kendime saklayıp devam ediyorum. 

Animedeki her karakterin yapabileceklerine adım adım şahit oluyorsunuz. İlerleyiş anlamında uzun zamandır aradığım şeyi sonunda buldum hissine kapıldım. Her bölümün yapılan her planın bir anlamı var çünkü. En sessiz dediğiniz insanın içinden çıkabilecekleri gördükten sonra zaten bir bakmışsınız 12.bölüm bitmiş. 
Ama en sevdiğim bölümün son bölümün son 5 dakikası olduğunu söylemem gerek. Planlamanın önemini bir kez daha anladık arkadaşlar! 

ayanokouji kiyotaka, classroom of elite

Uzun lafın kısası #connectweirdsoneriyor. Kış animelerinin yeni bölümünü beklerken harcanmamak adına şans verilmesi gerekenlerden bence Classroom of Elite
Ha birde, dış görünüşe asla aldanmayın arkadaşlar.

Görüşmek üzere,
-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.