Sinir Harbi Geçirirken

Ocak 01, 2018
Sinir krizinin eşiğindeyim dostlar.
Boşuna twitter da boş yapmayayım diye kalktım buraya geldim. Sözlerimi tutamadım evet. Cumartesi yazı gelmedi.
Zaten cumartesi bana geldiler yeterince. Yazıya pek enerjim kalmadı.

Amaaa,

Şu an fazlasıyla enerjim var. Galiba sinir krizini ben böyle geçiriyorum.
Belim falan feci ağrıyor, bilmem kaç saattir masada oturuyorum çünkü. Fazlasıyla normal ilerleyen hayatıma 1 Ocak 2018'de de yeni yeni şeyler bekliyorsun ama aldığın tek şey biraz "sinir krizi" oluyor.
Bizim kavanoza düşen de bu işte.


Ders çalışmaya çalışırken ben.
(Bu kulakların mavisi cidden bende var ve kendimi ayık tutmak için kullanıyorum)
İnsan büyüdükçe daha çok anlıyor aslında. Normalinde "yeni yılda bunları bunları yapacağım", "yeni yılda hayatıma şunları ekleyeceğim/çıkartacağım" o kadar saçma gelirdi ki.
Hala daha saçma buluyorum.
Ama anlıyorum. İnsanların kendini avutma yöntemlerini gittikçe daha iyi anlıyorum.
Bir sonraki yıl büyük ihtimalle bende aynılarını söylemeye başlayacağım çünkü. 
Hayatımızda o kadar pişman olduğumuz, keşke yapmasaydım dediklerimiz, inşallah deyip geçtiğimiz o kadar çok şey var ki bir yerden sonra batıl inançlar başlıyor işte.
Yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder, yeni yıl sana iyilik, şans, mutluluk getirsin' ler hep böyle anlarda hayatlarımızın içinden fırlar.
Halbuki sadece kendimize cesaret vermeye çalışırız. Adım atmaya çalışırız.

Birde kafein bağımlısı oldum galiba. Kendimi pek iyi hissetmiyorum. Ya da bu yılın sonunda alkolik falan olup çok fena dağıtıcakmış gibi hissediyorum ama bakalım ya. 

İçimdekileri söylesem yeter kjhgvfdsedfghujk


Yeni yılın ilk günü yapmak istediğim
Aslında yaşadığım şey






















O zaman;
Madem herkes yeni yılda kendinden bir şeyler bekliyor, bende kendime görev veriyorum.


Mission 1: Hayatında istemediğin kim varsa hepsini sil. 

Mission 2: İçinde söylenmedik hiçbir şey kalmayana kadar konuş!
Bööö- Bu da bugünün motivasyonu olsun.

-See you!

-d

*Bu arada fotoğrafların hepsi temsili olup pinterestten bulunmuştur. Sevgiler!*

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.