Limonata Tadında Film Maratonu

Haziran 20, 2018
Selam, Benim yaz tatilim halen başlamış değil -lanet üniversite- o sebeple buralarda çok aktif değilim. Bir yandan bütünleme çalışıyorum bir yandan da ölmemeye çalışıyorum falan ama işte olmuyor, olmuyoor. Neyse ki çoğu normal insanın tatili başladı ve şimdi bloggerlar için Film Maratonu zamanı!

Engineering Vibes ve The Saglam's 'in başlattığı Limonata Tadında Film Maratonuna hoşgeldiniz efenim. 
2016-2017-2018 filmlerinden oluşan normalinde 30 filmlik bu listede benim 15 tane filmim var. Açıkçası günceldeki çoğu filmi sinemada izleyivermişim, film ararken fark ettim. Bir miktar üzüldüm de ama çok olacağına az olsun öz olsun daha iyi. Bir de öyle ilgimi çekmeyen filmleri sırf liste tam olsun diye izlemek istemedim, gidip yerine eski anime filmlerden izlerim daha mutlu olurum en azından, diye kendimi avuttum. Yazacağım, yazacağım. Yaz ne izlediysem hepsini tek tek üşenmeden yazacağım. 
Şimdi benim ufak listeme geçelim.

1)Dangal(2017)
Aamir Khan filmlerinin ne kadar iyi olduğunu hepimiz biliyoruz, adam hep güzel yapımlarda yer alıyor, bir de bunu bir ben izlemedim sanırım. Merak ediliyor, izlenecek!

2)Kaptan Fantastik(2016)
Listeyi hazırlarken dayanamadım izledim bunu. Yarın yazısını yayınlarım ama şöyle anlatayım; geleneksel klasik toplum normlarından uzakta izole bir hayat yaşayan bir ailenin kısa hikayesi. 
Yorum yazısı için tık>>

3)My Annoying Brother(2016)
Şu ara hiç Kore Filmi izlemedim ama kendisi son senelerde çıkmış, tanıdık başrolleriyle kendinden söz ettiren bir film. Bir abi-kardeşin hikayesini konu alıyor, soundtracklerinden birine filmi izlemeden vuruldum. Kaç aydır dinliyorum artık filmini de izleyeyim dedim ^^

4)In Search of Fellini(2017)
Konusu ilgimi çekmeyi başarabilmiş bir film. Yolculuk, bir şeyleri arayış yollarına bayılıyorum! Biraz da naif bir film sanırım. İzlerim ben bunu.

5)Memoir of a Murderer(2017)
Ekşide ilk defa olumlu yorum gördüm dostlar bu filmin konu başlığında. Bu bir yere yazılmalı! Neyse işin şakası adından güzel bahsetmişler. Kore Sinemasının bu yönünü seviyorum.

6)Murder in Orient Express(2016)
Yine bir benim izlemediğim filmlerden. 

7)Lucid Dream(2017)
Yine merak ettiğim bir kore filmi daha!

8)Okja(2017)
İzlemeyen bir ben kalmamışımdır bunu da umarım. Netflix'de de görünce ekliyim de izliyim dedim. 

9)Crooked House(2017)
Agatha Cristie'nin öyküsünün filmi. 15 filmlik listede iki Agatha Cristie romanından uyarlanmış film bulunca çok büyük hayranı olduğum ortaya çıkıyor değil mi :)) 

10)I, Tonya
Kendini artık kanıtlamış biri olan Margot Robbie'nin altından kalkabileceğini umduğum film. Tonya'nın hayat hikayesini film çıkınca bin yerden okudum ama filmi beni heyecanlandırıyor doğrusu. Görmek istiyorum!

11)Game Night
Normalinde böyle absürt komediler çok sarmaz beni. Hepsini birbirinin aynısı olarak görürüm. Mesela Hangover'dan sonra türeyen çakma filmler gibi. Ama fragmanı ilgimi çekti izlerim yanii.

12)A Wrinkle in Time(2018)
Arkadaşlar Disney filmi mi bu? Ben izlemiyim de kimler izlesin? Koşa koşa izlerim. Bi de "Time and Space" duydum lafın arasında ölürüm, ölüyorum, öleyazdım. Biraz çocuksu gibi ama olsundu azıcık umutlarımız tazelensin izleyelim de.

13)This Beautiful Fantastic(2016)
Bu biraz şapşik bir film sanırım. Küçük bir bebekken mucizevi bir şekilde ördekler tarafından kurtarılan bir kızın hikayesi diyolla. Ördekler? Hımm.

14)Three Bilboords Outside Ebbing Missouri(2017)
Bunu izlemezsem çatlarım artık. Kızının cinayetini aydınlatmak isteyen bir annenin hikayesi.

15)Cloverfield Paradoksu(2018)
Netflix'te listeye eklemişim bu filmi. Nereden gördüm hiçbir fikrim yok açıkçası ama sanırım bilim kurgu türündeki bu filmi bu listeye ekleme sebebim ana karakterlerin konuda açıkça yeni bir gerçeklik keşfettiklerinin söylenmesi. Zaaf noktam tam olarak da bu. İzlenir.

16)The Story of Diana(2017)

18)Wonder Wheel(2017)



30 filmi dolduramadığım için üzgünüm arkadaşlar ama çoğu filmi zaten aaa çıkmış hadi gidelim diye gittiğim 15 filme saymak istiyorum. Onları tekrardan buraya eklemedim şimdi ufak tilkiliklere gerek yok, yazan çok insan var zaten onlarla ilgili saniyesinde. Bizde biraz baharat ekleyelim! 



Aynı şekilde bu yaz elimden geldiğince anime arama modundayım. 
Kimse bana okul-büt-not-ortalama vs demesin rica ediciiim tüm yaz kendimi sosyal aktivitilere ve kafa dağıtmaya vermek istiyorum. 
Malum hayat kısa, kuşlar uçuyor. 

Bu arada unutmadan etkinlik 9 Haziran-9 Eylül arasında. 
Eğer ilginizi çekerse sizlerde katılabilirsiniz!
Katılan diğer arkadaşlarım da; 


Film yorumu yazılarında görüşmek üzere,
Sevgiler,
-d

6 yorum:

  1. Bu etkinlik benim hoşuma gitti, liste de çok güzel olmuş :)
    Sevgiler iyi seyirler

    YanıtlaSil
  2. Keyifli seyirler olsun.. Listeye eklemiş olmak için eklemenin de anlamı yoktu, haklısın

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mararon gerçekten, senin listen de çok güzel, içinde izlediklerim merak ettiklerim hiç duymadıklarım da var 😊 Sen yorum yaptıkça ben de bakarım artık.

    Ucu açık olması iyi olmuş bence izledikçe listeyi tamamlarsın 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin listeni takipteyim :) iyi seyirler dilerim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.