Daily Challenge; Kendime Not

Şubat 28, 2019
Selam,
Burasının bir kişisel gelişim blogu olmadığını aslında sadece izlediğim/izlemeyi planladığım animeler için açtığımı biliyorum ama çoğu zaman yaşadıklarımla baş edemediğimden konuşacak birilerine, yazacak bir yere ihtiyacım artık had safhada olduğundan yine geldim buradayım. 


Kendi kendime ilerleyecek motivasyonu veremediğim, mezuniyetimden vazgeçmek istediğim bir gün yaşadıktan sonra bu challenge'ı kendim için yapma kararı aldım. Kendi kendimin doktoru olmaya karar verdim bir yere. 

Mart ayında her gün bilgisayar başına geçeceğim ve buraya kısa da olsa, tek cümle de olsa, asla yazmak istemesem de, yorgunluktan ölsem de gün içinde ne hissettiğimi yazacağım. Bakalım ilerisi için aynada kendi kendime konuşarak veremediğim motivasyonu ve desteği blog üzerinden verebilecek miyim. 

Çoğu şeyi bilmemekten, sürekli düşüp bir yerlere takılmaktan, asla yapmam gereken işleri yapamamaktan bıktım usandım ve bir yerde yorganın altından bir türlü çıkartamadığım kafamı çıkartmam gerekiyor. Gerçek dünya için hazırlanmam gerekirse küllerimden doğmam ve artık başarılı olmam. 
Gerekirse kendimi motive edici müziklere, podcastlere, youtube videolarına artık nelere boğmam gerekirse ona boğacağım ve hayatımın bu dönemini kapatacağım. 

Çünkü ilerlemem gerekiyor. 

Çünkü bundan daha iyisini yapabilirim. 

Her ne kadar içgüdülerim kaç dese de yüklendiğim her şeyi bitirip bu seneyi kapatabilirim. 
Sene başında bu sefer sinir krizi yok demiştim dimi? Yalandı. Geçirdiğim en büyük krizlerden biriydi ve daha da batmak istemiyorum. Bundan daha fazlasını kaldıramam.
Ama şimdi gerçek anlamda kendimi yataktan fırlatıp biraz makale okumam gerekiyor. 


Tekrardan bu bloga hoşgeldiniz! Yeni bir dönem başlatıyoruz, bu sefer kendimizden kaçmak, gerilmek yok. Olduğumuz kişiyi kabul edip yapabileceklerimizin en iyisine odaklanıyoruz artık. 
Ben Dilara ve burası benim kişisel blogum! 

Yarın challenge'ın ilk günü ve blogda görüşmek üzere! 
-d

1 yorum:

  1. yorumunuz için teşekkür ederim, okuduğunuz için daha da teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.