Kendime Not #1

Mart 02, 2019
Selam,
1 Mart'ın yazısı 2 Mart'ta gelirmiş. Şaka şaka, ben uydurdum bu seferkini. 
Mazeresiz yere yaptığım için tamamen.


İlk yazının gecikmesi tamamen benim yorgun bir gün geçirmemden.


Senelerce arkadaşlarım ve benim emek verdiğimiz bu sene içinde olmasak da ne olacak nasıl iyi olacak acaba diye beklediğimiz kongreye bu yıl davetli olarak katıldım. 

İlk gün olarak berbattı. 
Gittiğim en kötü organizasyon olmayı nasıl başardınız? Halbuki senelerdir daha iyisi nasıl yapılır diye herkesin kafa patlattığı bir organizasyondu bu. Nasıl bu kadar kötü olabildi aklım almıyor.

Neyse bunu da geçelim. Güzel haberlerim var aslında. 

Ufak bir iş görüşmesine gitmiştim bir Startup'da. Uzun dönem stajyer olarak alındııım! Hemde hiç beklemezken, ikinci görüşmeden sonra kendimi rezil oldum, durduk yere kendimi insanlara rezil ettim diye bir yerlere vurmak isterken. Son sınıfım ama hala bir yerlerde staja gitmek, bir şeyler öğreneceğinin heyecanı beni bitiriyor. 
2 Mart'a da dinlenmiş başladım o yüzden! 

Bu arada göçmenlerin baharı karşılama geleneklerini bilir misiniz? 1 Mart'ta marteniçkalarını takarken dileklerini dilerler, leylek görene kadar bileklerinden çıkartmazlar ve daha sonrasında marteniçkalarını bir ağaca bağlayarak uçmasını, dileklerinin gerçek olmasını beklerler. 

Ben bu yıl yapmadım ama gördüğüm en saf, en güzel geleneklerden biri.

Yani göçmen bir arkadaşınızın kolunda kırmızı-beyaz bir ip görürseniz şaşırmayın! 


Son olarak bugünün mantrası Momentum'dan; 

Don't blame others as an excuse for you not working hard enough. 


Benim için ek not; drama queen olmanın da bir sınırı olsun. 

Yarın görüşmek üzere,
-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.