Kasım Ayında Heyecanlandıran Animeler

Kasım 11, 2017
Hellöö,
Uzun zaman oldu. Bugün burada kasım ayında çılgınca izlediğim animelerde, izleyeceğim animelerden bahsedeceğiz. Sınav dönemini atlatmış bulunuyorum ama şu an olduğundan daha çok şey izledim resmen, nasıl başardım hiç bilmiyorum. Benimki de böyle bir yetenek işte.
E hadi başlayalım!


1.Kakegurui


Şimdiiii, kendisi bir dönem herkesin ağzının suları aka aka izlediği ve biten animelerimizden. Benimde bu sonbaharda ilk bitirdiğim 2017 animesi oldu yalan yok. Bilmeyenler için kısaca konuyu özetleyelim:
"Jabami Yumeko isimli bir öğrenci Hyakkaou Özel Lisesi'ne transfer olur. Bu lise diğer liselerden birazcık daha farklıdır. Okul saatlerinden sonra öğrenciler arası kumar oyunları oynanır ve öğrencilerin statüleri bu oyunlara bağlı olarak belirlenir."
Her şey iyiydi hoştu derkeeen, demeden durur muyum sandınız.
Son bölümde toplamaya çalışırken çamura batırdınız sanki? Her şeyin fazla uçuk olduğu o animeye öyle bir son yakıştıramadım. İkinci bir sezonu olur kesin, olsun bir zahmet! Bu animede sinirliyim. 
Güncelleme(03.02.2018) İkinci sezon ve live-action filminin de fragmanı geldi. Hala sinirim geçmiş değil. Hepsi planlı bir oyundu değil mi? O yüzden bu animeyi böyle saçma bir finalle bitirdiniz? Ben yemem bunları -.-
Geçelim evet,


2.Fate:Apocrypha

Fate/Apocrypha

Boğuluyorum, bitiremiyorum. Başlamak istiyorum ama elim gitmiyor ve şu iki günde ölesiye şey izledim. Öncelikle bahsetmek gerekirse;
Fate evreniyle sorunlarım var, bu seriyi gerçekten seviyorum. Bu animede de çizimler, grafikler, renkler falan derken bir sorunum oldu: Olay örgüsü. Bir alışamadım olay örgüsüne. Zaten diğer Fate serilerine oranla başka bir paralel evrende geçiyormuş(?). Animeyi çıkaran stüdyoyu değiştirdik hadi kafamıza esen hikayeyi oluşturmak için başka bir paralel evrende geçtiğini söyleyelim. Benim için bile fazla düz bir mantık bu. Bu yüzden yine sinirliyim.  Neyse ben size yine kısaca konuyu özetleyeyim siz karar verin izleyip izlememeye;


"Fate/Stay Night a paralel bir evrende yine Kutsal Kadeh Savaşları'nın olduğu bir zamandayız. Fuyuki denilen bir yerde uzun zaman önce kaybolan kase birden Yggdmilennia denilen bir ailede ortaya çıkıyor. Büyü Birliği'ne meydan okuyan bu aile kaseye el koyduğunu ilan ediyor ve böylece savaş Büyü Birliği ve Yggdmillennia arasında başlıyor!"
Güncelleme(03.02.2018) Güncelden asla takip edilmeyenlerden biri. Hala favorim Fate Zero. Ne yaparsanız yapın o kadar iyi karakterler, planlar olmuyor. Zaten alternatif evren yaratma çabanızda hoşuma gitmedi.  Sıradaki gelsin!


3.Mahoutsukai no Yome

Mahoutsukai no Yome

Ben susayım, afiş/afişler konuşsun valla :(


"16 yaşındaki Hatori Chise isimli ana karakterimiz kaybolmuştan biraz daha fazlası aslında. Ailesi olmayan ve çaldığı her kapı yüzüne kapatılan Chise, kendini kaderine bırakmışken bir büyücü ile yolları kesişir."

Ağustos ayında Su Tunç blogunda bu animeye yer vermişti, yalan yok ondan sonra beş kat merakla beklemeye başladım kendisini. İlk yayınlanan bölümlerini de izledim, beklentilerimi karşılıyor gibi şimdilik hadi bakalım bakalım!
Güncelleme(03.02.2018) Kızı evcil hayvan sever gibi seviyor. Öldüresim var. Chise'nin de kendini hala aşamaması, bazı şeylerin farkında varamaması gerizekalı olduğunu düşünmeme sebep oluyor. Chise üzgünüm bu sezon istediğim ana kadın karakter sen değilsin.


4.Just Because!

Just Because
"Lise hayatlarının son dönemlerine başlarken okullarına nakil olan eski bir tandıkla birlikte bu dört öğrencinin hayatı nasıl değişecek?"

Ben kendime söz vermiştim, yapmayacaktım kendime bunu. Kore dizileri dışında romantik bir şeyler izlemeyecektim malumunuz kore dizileri o konuda her türlü beklentiyi karşılar nitelikteler. Romantizm ve dram konusunda ne istiyorsanız veriyorlar. Ama bir kere açılış şarkısını dinleyince buna tutuluverdim napayım :(

Dayanamadım, açılış şarkısınıda ekleyiverdim buraya.
12 bölüm olması ruhumda yara açmadı değil tabi ama bu bünye nelere katlanmadı be!
Güncelleme(03.02.2018) Son bölümlere kadar izleyiciye acı çektiren klasik bir shoujo. Fena değildi. Daha ne diyim sana Just Because?


5.Net-juu no Susume

Net-juu no Susume
Ana karakter biraz daha olgun yaşasın! Bu da yeni başlayıp benimde yeni başladıklarımdan. 


"30 yaşında Neet hayatı seçmiş "elit bir neet" i konu alıyor. "

Ben yine heyecanlı ben yine coşkulu :')

Güncelleme(03.02.2018) Aaaa ama bakın bu, bu sezonun en tatlışlarındandı. Bunu baya sevdim. Çok güzel bir yaklaşım olmuş neet yaşantılarına. Çok aşırıya kaçmadan duyguları öyle güzel göstermişler ve neet yaşamla bağlantı kurmuşlar ki anlatamam. Çerezlik, güzel bir animeydi. İzlemeyen izlesin bence. Bitirince böyle güzel tatlı bir duygu bırakıyor ardında. Daha ne isterim?

6.Shougeki no Soma 3.Sezon


3.sezonu geldi de geldi geldi 💃
Daha önce bunu burada hiç dile getirdim mi bilmiyorum ama yemek delisiyim!
Yemekle ilgili her şeye bayılırım! Shokugeki no Soma da yemekle ilgili olan animeler arasında beni en çok acıktıranlardandı ve 3.sezonu geldi. Bu sezonun diğerlerinden çok daha ilgimi çektiğini belirtmem gerek! *Sizde arkadaki karalara bürünmüş karakteri fark ettiniz mi hehe*
Güncelleme(03.02.2018) Güncelden takip etmeyin bunu. Öyle çok sarıyor ki sonraki bölüm nerde, ne zaman gelecek diye çıldırabiliyorsunuz. Shogeki no Souma ecchi diyorlar evet ama yani yemekleri tabir etmek için kullanılan komik bir dille ecchi var. Rahatsızlık verici düzeyde olduğunu düşünmüyorum, komikti sadece, güldük işte.


7.In This Corner of The World


En iyisini en sona sakladım:


"2.Dünya Savaşı yıllarında Japonya'da Hirosihima yakınlarındaki Kure adında bir şehirde yaşayan küçük, sıradan bir aile vardır. Bu anime-film o sıradan insanların gözünden o dönemi, hayatta kalmayı, günlük işleyişi anlatıyor. "

Mutlaka izlenmesini düşündüğüm 2 saatlik harika bir anime film. Daha fazla şey söyleyip büyüsünü bozmak istemiyorum. Teşekkürler.

Güncelleme(03.02.2018) Benim yılın anime-filmi seçilmesini istediğim bir film. Yaralayıcı, gerçek ve çok ama çok naif. Bu varken, bunu izlemişken asla Kimi no Nawa'ya ya da başka bir şeye oy vermem ben. Sizlerde mutlaka izleyin. 

Öncelikle arayı çok soğuk tuttuğumun farkındayım, kendimle de arayı çok soğuk tuttum bence ama keyfim çok yerinde o yüzden son zamanlarda hazır yeni tazecik animeler başlamışken bir yazı yazmadan duramadım. 
Bir de eğer hala bu blogu takip ediyorsanız, burada çok aktif olamasam da twitterı baya kullanıyorum oradan takip etmenizi rica edebilirim belki? @connectweirds a tıklayarak bana ulaşabilirsiniz!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
-d

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.